Uppdatering

Inatt kom jag hem från skateroadtripen som pågått sedan i onsdags.
Jag och tre till åkte till åtta olika parker i Linköping, Norrköping, Stockholm, Västerås och Avesta (plus en miniramp). helt och hållet fantastiskt.
"Tjäna Herren med glädje" har blivit mitt ledord för roadtripen. Att ägna så mycket tid för Gud som vi gjort, har givit tillvaron ett nytt perspektiv. Alla småsaker blir lyckostunder. Jag känner mig mer hel och mindre olycklig. Bra grej. Jag har varit bitter på livet i kanske ett år. Nu fick det vara nog.
Jag har lärt mig att droppa och carva. Man kan leka "gissa knät" på mitt ben, och idag haltar jag nästan.
Men jag var i kyrkan idag, och det är mer än jag nästan någonsin brukar kunna säga. Jag ska gå dit mer. Japp.

Jag ska skriva utförligaree om livet och universum och allt någon annan dag. Jag är trött. På lördag ska Anders gifta sig, och det är junkfest i trollhättan. stort.


Sömnen, åh sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0