Droger. Eller jag vet inte

Melissa Horn har exakt mina ord:

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är


Det är så tråkigt när man tror att folk är vettiga och sen är de idioter. En normalt funtad person tar inte  droger.
Jag är så trött på killar, jag är så trött på människor, jag är så trött på att folk inte har över huvud taget någon moral och jag är helt utless på att så fort det dyker upp nån som verkar så där bra så har jag antingen helt fel eller klantar mig eller båda delarna.
Och just nu är jag mest trött, det är därför jag förstorar upp allt. Men jag skulle aldrig kunna ens titta med stora ögon på någon som tar droger frivilligt. Folk är dumma i huvudet.
Jag pratar så mycket.
Jag spelade gitarr idag.
Jag är livrädd för ett meningslöst liv, och utless på att bo hemma.



Inatt dansade jag hela natten. När jag gick och la mig hade mina fiskar vaknat och det var ljust ute och jag var så sjukt tacksam.


Kommentarer
Postat av: Bombi

http://www.youtube.com/watch?v=0a9iVe-wHKA

2009-11-09 @ 06:31:21
URL: http://argusbombi.wordpress.com/
Postat av: Martina

najs, men vad menar du?

2009-11-09 @ 14:15:01
URL: http://anoak.blogg.se/
Postat av: Bombi

Knark är bajs!

2009-11-10 @ 20:18:23
URL: http://argusbombi.wordpress.com/
Postat av: Martina

Ja det är det! Knark är skitbajsäckel!

2009-11-11 @ 03:02:32
URL: http://anorak.blogg.se/
Postat av: Malena

haha det här blir ett knäppt inlägg men du verkar så vansinnigt trevlig att jag bara vill hänga med en gång, drömma om framtiden, baka bröd och kakor, kolla på jane austen, bli upprörd över droger och migrationsverket, lira musik, you name it. Ha en bra dag och känn dig trevlig:)

2010-02-11 @ 10:08:02
Postat av: Martina

Malena: Men tack så mycket! Vad glad jag blir! Kom hit på fika och jane austen! (:

2010-02-11 @ 23:45:01
URL: http://anorak.blogg.se/
Postat av: Malea

Skrev en kommentar på ett gammalt skejt-inlägg också om det var stefan djurackovitch och joel mörling du nämnde i den texten? Bara en gissning men skulle inte vara helt omöjligt. /[email protected]

2010-02-12 @ 09:36:21
Postat av: Tysken

Hej Martina! Det var sa länge sen jag hörde fran dig... Vad haller du pa med? Är du kvar i Alingsas? I sa fall kan vi kanske träffas pa sommaren? För i början av juli kommer jag först till stockholm i en vecka och sen kanske till alingsas... annars far du komma hit i slutet av juni, da jag ska fira min student!

hoppas hoppas hoppas att vi hörs snart!

jag saknar dig nämligen som en galning min vän!

puss och kram

Henrike

2010-03-07 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0