Lucia

Efter fem timmars väntan och sjungning och allt var det var fick vi äntligen veta. Årets luciatrupp består av sex stycken blonda små fina sjönsjungande (antar jag?) flickor. Och så jag. Tjoho, jag får vara med och leka! Fett med kul! Det tog flera minuter innan jag kopplade vad han sa, men nu är jag med i alla fall, och det är lajbans! Vi ska ta fotona redan imorgon. Nog at jag kommer att se naturlig ut på den bilden liksom. (Nej?)
Vi kommer att få sitta på bilar i tomteparaden och åka genom stan, sjunga på lasarett, få massa kläder, och sjunga, sjunga, sjunga. 150 spelningar hade dom förra året. Sjukt kul!
Bilder i AT imorgon, riktiga bilder på fredag. Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är dock rädd för hur bilden kommer se ut så som han skrek åt mig haha :D

2007-11-08 @ 23:31:35
Postat av: Elin

Jösses, 150 stycken!!!

2007-11-09 @ 10:38:08
Postat av: Martina

Elin: Japp, fast som det är nu är det bara 100 :P

Alexandra: Jag vet, jag är fett missnöjd med min!

2007-11-09 @ 19:23:17
URL: http://anorak.blogg.se
Postat av: Rickard

Alltid kul att höra att du kom med och fick leka med de andra. Får man hoppas det går ricktigt bra för dig med^^

2007-11-13 @ 22:44:01
Postat av: Martina

Åhå, tack! Grymt kul att höra från dig på detta eminenta forum (All makt åt mig liksom!:P

2007-11-13 @ 22:54:54
URL: http://anorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0